Jacqueline Moleman | Verbindend Zakendoen
arrow_drop_up arrow_drop_down

Jacqueline Moleman

Bekrachtigt briljante ondernemers met intrinsiek gemotiveerde top-klanten! 

30+

Jaren ervaring in 

Verbindend Zakendoen

10.000+

Verbindende Inkoop- en Verkoopgesprekken 

1.000+

Verbindende Samenwerkingscontracten 

Overtuigd dat je bedrijfsvoering 10X beter kan?   

Ik ook! Waarom ik daarvan overtuigd ben? Omdat ik veel bewondering voor je heb!

Jij bezit de kennis, de ervaring, de onderneming waarmee jij een verschil maakt. 

Hoe gaaf is het dan om iemand naast je te hebben die niet alleen precies begrijpt wat jij in huis hebt,

maar vooral ook hoe je daar - blijvend - succesvol mee kunt zijn?! 

Weg van gemiddeld, weg van hoe het hoort, weg van hoe het (niet meer) gaat, weg van goeroes...

Succesvol op jouw voorwaarden, in jouw tempo, op jouw manier. Zonder gedoe. Met gemoedsrust. 

Verbindend Zakendoen is het kernwoord. Samen gaan we er mee aan de slag. Stop met klanten zoeken. 

Wees onweerstaanbaar en uniek in jouw vak en top-klanten vinden jou, omdat ze weten dat jij ze wél begrijpt.

Omdat ze intrinsiek gemotiveerd zijn om bij jou te kopen. Vandaag en morgen. 

Zodat je meer winst, meer tijd en meer energie overhoudt. 

Tenslotte wil je wel een verschil maken, maar ook je andere levensgebieden

zoals je gezondheid en je relaties effectief onderhouden.

Verbindend Zakendoen

Samen naar het ondernemende leven dat jij voor ogen had

Jouw bijzondere klantbenadering maakt je uniek in je vakgebied.

Ervaar eerst jouw  Genietwerkantie 

 in Andalusië

Gemoedsrust als uitgangspunt voor een enorme groeispurt in je ondernemende leven. 

Diverse trainingen staan meteen online voor je klaar

In no-time ga jij ook Genietwerken & Verbindend Zakendoen.  

Begrijp jij waarom ze kopen? 

Of hoe het komt dat ze naar jouw concurrent gaan ?! 

  • 30 verborgen klantgedachten over jou nu binnen handbereik
  • Hoe je nu - onbewust - je klanten afwijst

  • Hoe je Lose-Lose naar Win-Win gesprekken brengt

  • Hoe je klanten oprecht blij maakt met hun aankoop

  • Hoe je hen om je vingers windt, zodat ze het doorvertellen

  • Hoe ze jouw  loyale klant en ambassadeur blijven